Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, January 9, 2012

1st time jumpa bloggers...




mak-mak sibuk posing....anak-anak plak wat x kesah jer....






hujung minggu ni penuh dgn aktiviti luar....hari ni plak kitorg g alamanda...nak membeli brg-brg rumah sikit...smpai-sampai je td trus g ke carefour...tgk penuh sesak..mr zuar ajak jenjalan dlu rimas katanya...so kitorg singgah laa kejap kt kedai levis..selesai je membeli ..tetiba  ternmpak k.fiza....

segan memula tu...hahaha  sebab memula aku dah senyum..k.fiza xnmpak lak...saje je lambat-lambatkan kuar dr kedai sbb nak tegur jugak dan akhir nya dia terperasan gak diriku yg semakin bam-bam ni...igtkan  xperasan...heheheh sory xdpt sembang lama....segan pun ada gak td tu...=)

wah nak cop anak teruna ni yer....boleh jugak aleesya pun comel jer...tp td dia tgh sibuk minum susu ye..xdpt nak bemesra sgt ....tinggi laa tgk dia...sbb slalu jumpa klo budak-budak sebaya diorg suma xde yg sama tinggi dgn zikry....so nmpak serasi jer diorg...hahahaha










4 comments:

ainnoraini said...

Jumpe secara kebetulan la yee nii... Walaupun sekejap tapi tetap seronokkannn...

SiTi said...

aaah kebetulan....betul tu...slalu tgk gmbr je..ni dpt jmpa live lg

purple_lav said...

laaa dah nak keluar ke waktu tu? huhuhu sori memang tak perasan. tengah pening aleesya duk mintak2 susu heehhe..

kelakar tengok gambar tu, anak masing2 buat hal sendiri. yang zikry duk mengeliat, yg aleesya plak duk tengok zikry hehe

ok biasa klu dh terjumpa sekali mesti kerap terjumpa lps ni...jadi bleh sembang lama skit kan....

SiTi said...

hahahah...xpe2 lain kali klo jmpa leh borak2 lama sikit...

aah...dua2 malas nak layan dgn mak masing2 yg sibuk amik gmbr...lpas tu update blog ....hehhee