Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, January 19, 2012

Hasil pengumpulan

Ini lah dia hasilnya sejak minat menabung duit syiling ni....stat berputik masa lepas kahwin....sebabnya...mr zuar suke letak merata-rata syiling tu...disebabkan itu jugak la zikry akan bg kat mama nya ni kalau jumpa syiling....xkira la dia jmpa kat umah ke...atau kt umah org...


Jd...hari ni syiling tu bakal di selamatkan dalam bank...xtau la bpe jumlah nya nnti tu...malas nak mengiranya

2 comments:

::NureeN:: said...

kena asingkan dlu b4 g simpan dlm bank.. nureen yg 2 thn lepas dh selamat msk bank tp berat jgk nk bwk g bank, yg thn lepas ada suku lg nk penuh tabung :)

SiTi said...

tue laa...xdpt pun nak menyelamatkan kan syiling tu dlm bank...mesin kira bank suma dah rosak...haaaiissh