Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, October 23, 2013

Alhamdulillah....... good job abang




mungkin ada yg tgk hasil kerja ni biasa jer...alahhh setakat kaler & bulat2 kan je..... 
tapi bagi kami ni sgt2 menggembirakan hati kami....


tgk pada gmbar biasa jer kan..... 
cer tgk kat awan tu..... aku yg tgk memula duk pikir... 

"owhh ok... zikry kaler awan tu keluar2 dari bentuk awan tu... ok laa di maafkan lah.....dan terima seadanya....dan itu yg mampu dia buat"

dan bile dah dah selesai kaler zirafah tu.... dia kata...

"mama....cantik......"
"mama..... hujan....."

aku pun... ckp laa "ni awan..... bukan hujan..."
tapi zikry tetap berkeras kata....."hujan..."

dan bile aku perhatikan betul2 kat awan tu..... dan akhirnya dapat tangkap apa yg dia maksudkan.... garis kaler yg mula2 tadi aku pikir dia kaler comot...smpai keluar2 garisan tu adalah...."HUJAN"
pandai anak mama.... dan sememang nya aku x penah ajar dia lukis2 gmbr hujan gini.... xpe abg belajar dlm diam kan.....




yang ni sesi bulat2 kan no.... 


Alhamdulillah ..... moga perkembangan zikry akan terus dan terus berkembang...dengan IzinNYA... 
In Shaa Allah.....







2 comments:

bibi yusof said...

insyaAllah.. semoga Zikry makin berjaya..

Raihan said...

Alhamdulillah....kalau time ni la...kita melayan anak²..bersembang²..nampak simple..tapi utk perkembangan budak

Create your own banner at mybannermaker.com!