Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, January 10, 2012

perkembangan terbaru zikry








skrg ni kalau zikry buat sepah....dia mesti kemas balik...nk kena ajar dia ni, kalau x.... dia tau buat sepah jerrr nnti...dan alhamdulillah dia paham apa yg di suruh...bnda yg simple-simple boleh da....perkataan-perkataan baru ada jugak  yg dia dah boleh sebut...tapi pelat laaa.... yg paling selalu dia sebut... TERJATUH....sikit-sikit dia sebut...'ooo' ooooo terjatuh...terjatuhhhhh....'main apa- apa jer laaa...asal barang yg dipegang ke...tgk bnda nk jatuh ke....xpun kalau dia sendiri yg nak terjatuh pun dia sebut.....tgk tv pun klo nmpk org ke...kartun ke yg jatuh pun sibuk dia yg sebut terjatuh...

mmg kena kerja keras lagi utk ajar dia...apa aku perasan dia ni susah sgt nk ajar pasal anggota badan....puas laaa tunjuk mata...hidung..perut...kaki...smpai sekarang masih blum dia ikut...ya ALLAH tabahkan laa diriku utk terus dan terus ajar zikry tanpa rasa bosan 




2 comments:

syariza09 said...

lama2 boleh la tu zikry sebut wording baru

bab sepah kemas ni, sama la ngan ank akk..tp yg x bestnya dia kemas ikut mood..kalo akk suruh lg dia x buat, tp kalo x suruh, rajin pula dia kemas

SiTi said...

insyallah kak...hrap2 pun mcm tu gak laa...sama je kak...ada masa gak..ada masa dia ikut...ada masa nya x nak lgsung