Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, January 12, 2012

ooowhh sebab ni rupanya rita & zaquan bergaduh



katanya sebab rita x puas hati dengan ayu raudah....
apabila ayu raudah ada menjawab soalan wartawan bile diajukan soalan "macam mana hubungan ayu raudah dengan rita...."

utk keterangan lanjut meh baca Ayu Raudhah: Rita Tak Puas Hati Dengan Saya


kalau dah silap paham tue...semuanya nmpak x betul...dan wartawan pun satu...suke benor nak tanya soalan2 mcm tu...yg boleh mengeruhkan lagi keadaan...apa2 pun harap diorg ni cepat2 laa settlekan hal ni....bukan diri sendir yg malu...family pun malu jugak....



4 comments:

fieda said...

SAYA ADA TGK RANCANGAN TU..GALAKSI KALAU TAK SILAP..WARTAWAN TU PUN SATU..LEBIH2 MENANYA SOALAN..

Ieda AlHabsyi said...

hakikatnya semua macam hampeh, dok la dalam 1 family! huhuhu!

SiTi said...

k.fieda ~ ooo ye ke....wartawan ni jadi batu api nya plak

SiTi said...

Ieda AlHabsyi ~ masing2 xde yg nak beralah....semua keras kepala...mmg haru laa jd nyer