Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, October 4, 2011

barbie doll

comel sungguh budak ni...mmg mcm barbie doll betul muka dia...
dgn rmbut halus dia tue..kecik2 dah jadi model..bertuah laa mak pak dia ni..kecik2 lgi dah kumpul harta...huhuhu


 







ira brown is only 2years old, but she already a well-known model in the USA. her parent have signed contracts with a couple of famous brands in children clothing. the girl realy cutie doll. according to her parents, she love to pose for the camera & enjoy casting and children fashion shows



 

4 comments:

sisdee said...

subhannallah..comelnya...patut pun jadi model tapi cian gak sbb tlalu kecil huhuhu

nieda said...

wow comel giler budak ni

SiTi said...

sisdee ~ comel sgt kan....apa nak buat dah dia sndiri cenderung ke arah tu

SiTi said...

nieda ~ sekali pandang da mcm patung barbie tu je