Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, October 20, 2011

baby......oh baby

jeng...jeng....jeng....
adakah zikry nak adik lagi...???
opss....ye ke....tp skrg ni x mungkin sbb nya bendera jepun ni ha....

alkisahnya mcm ni....
mlm td aku tunjuk kat zikry...ni sapa...dia sebut "papa"
x smpat lagi aku tnya lagi..tetiba je dia sebut "bibi".....smbil tunjukkan jari kat gmbr aku & zikry....trus aku ckp....."amboi zikry kata mama ...bibik ye...smpai hati tau.."

tetiba bile dia tgk gmbr kat desktop umah tu...trus tunjuk & dia sbut "bibi" lagi
uiitt....zikry gelarkan diri baby ker...? aku suh sebut "zikry"...dia sebut gak "bibi"
bile tunjuk gmbr2 dia yg lain pun dia sebut "bibi" gak...


ni la dia "bibi" yg seksi tu....




No comments: