Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, October 25, 2011

4 dah terisi

wah....aku tertiba terjebak dgn masterchef...
ni gara-gara tertengok episod 1 hari tu la....terus terlekat...
bukan nya apa...kagum dgn mereka2 tu...sbb pandai cipta makanan makanan & pantaas memasak...
dalam masa 45minit siap...!!

diorg ni plak dtg dri mcm2 profesion...
dan task diorg utk episod 3 adalah....kukur kelapa dan perah santan....senang je kan...mmg senang....tp diorg kana hasilkan santan dlm 500ml yg cukup pekat & xde hampas langsung....



dan 10 0rg terpilih...dlm 10 org ni sorg je pompuan...dan kali ni 10 org ni yg kena masak hidangan yg berasaskan cili....ni utk 4 tempat dlm 24 senarai Masterchef Malaysia....ok yg dah berjaya ialah

Felix ~ jurulatih pelatih
Wahidan ~ pekebun
Terrence ~ perancang majlis
Zahin ~ pelajar (kalo x silap)


lelaki semua okkk...!!!



pssstt : ahad hari tu x tau ada juga utk episod 2.....so kalau ada yg x tau lg...masterchef ni setiap sabtu - rabu 9mlm di Astro Ria (104)


6 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sekali sekala boleh la tengok, sebab anak bosan kalo tengok masak2 ni.hehehe

mummy_ayu said...

Ayu pun dah terjebak dah layan..best gak..

syariza09 said...

sama la...dh jadi berjangkit ngan rancangan ni. suka tgk derang msk2

SiTi said...

e.l.i.s.s.m.i.e hehehe....budak2...tau tgk kartun je..

SiTi said...

mummy_ayu ~ best kan...kita lak yg terlebih xcited tgk diorg

SiTi said...

syariza09 ~ tmbah2 lagi tgk diorg mendeco masakan tu...