Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, October 3, 2011

burkkk......Alhamdulillah.....

dari semalam aku duk pikir2kn ni....& dari smlm gak aku xcited nk g keja...
jarang sekali berlaku ni...tmbah2 lg hari isnin kan...org lain malas nk g keja aku plak terkinja2 nak g keja...sebabnya adalah...!!


KUEY TEOW TOM YAM.....


fuhh penangan abg tukang masak ni...mmg mabless....sebelum ni febret aku mee bandung...tp di sebabkan tukang masak tu dah pencen...dia tukar org baru...1st time aku order mee bandung dia...tp x dpt lawan laa tukang masak yg da pencen tu....kengkawan plak ada yg order kuey teow tom yam ni...duk kata sedap....sedap...aku pun try sikit....mmg di akui sedap.....

smpai hari ni duk ngidam kan kuey teow dia....syurpppp....hirup hgga ke titisan terakhir ni..klo x caya meh tgk...




v






v







v










v











v







2 comments:

Ya ALiya said...

meleleh air liur ni.......

SiTi said...

huhuhuhu...jemput makan....tp da abis plak

Create your own banner at mybannermaker.com!