Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, October 4, 2011

atilia xcident...



pic ni da semggu gak la dlm draf aku ni...dr sehari ke sehari nak publish...tp x ter'publish' jgak...
sian kat atilia ni...keta kesayangan dia terbabas masuk longkang...

tp apa yg aku nk tulis kt sini adalah....cuba tgk beza dia dgn kereta tu...huhuhuh kecik je dia kan...mcm x pdan je dia dgn keta tu...huhuhuh      aku dah 2x jmpa dia...yg terbaru masa last 2 week hari tu...genit je orgnya....tinggi aku lagi...hehehe





No comments: