Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, October 24, 2011

rindu kat dia.....

x sampai sehari lgi...aku dah teringat2 je kat dia...
rindukan kaletah dia...

aku terpaksa....terpaksa hantar dia kat mak...sbb taska tutup seminggu...ada budak yg kena kaki tangan & mulut...


sian kat zikry nangis meraung2 masa kena tggal kan smlm....dlm 10 mnit lpas tu kol mak...tnya mcm mana...jawapan mak..."elok jer dia tu haa....siap nanyi-nanyi lagi...."
nsib baik ok...risau gak kalau merajuk lelama sgt..







No comments: