Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Saturday, October 22, 2011

MasterChef Malaysia

td bru je lpas tgk masterchef
1st saringan utk 40 org tu kena potong bawang ...potong dadu kecik2...klo kasar2 tu sorry ...
sebelum tu diorg di tunjukkan demo cmne cara nak potong bwang tu

sesi penilikan bawang......


30 org dah terpilih & tinggal 10 je...yg 10 org kena buat saringan ke 2...diorg kena masak udang...dalam tempoh 45minit...jdi juri akan rasa makanan diorg...kat situ td ada 4 org terkeluar x silap aku...hehheeh

dalam ramai2 peserta tu aku perasan pompuan sorg ni..mcm penah ku tgk...dia pelakon dan dia tu lah ary malik...

ni la dia....perasan x? belakon cite pe xigt dah aku...



* perasan x kat gmbr juri yg atas tu....sekali imbas nmpk mcm arwah M.rajoli....dah ter sebut ni...apa2 pun Al-fatihah utk arwah....








2 comments:

PUANSTOBERI said...

yey!..kita pun tgk gak tadi. Yg tu namanya Chef Jo kan.

esuk tgk lagi. yey!
Selasa je tak bleh sbb tgk Cinta Elysa. Hihi

SiTi said...

hehehhe...owwh tiap2 hari ekk....igtkan hari sbtu je.... smlm pun dah nak abis baru terbuka 104