Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, October 6, 2011

aina wedding......

hari tu kan aku g raub...ini laa patennya...

 bertunang...dah seterusnya nikah...serta bersanding....ni kiranya mjlis kecik nya....tp aku tgk xde laa kecik mana...sbb ramai je org dtg...maljlis besarnya hari ahad ni kat putrajaya...jd aku pun akan ada di sana bg melaksanakan tugas ku....

apa2 pun

"ej & aina...aku doakan kamu berdua berhagia selamanya...selamat menempuh alam rumahtangga & banyakkan tolakansur antara satu sama lain..."

jom tgk pic yg lain kat sini...




No comments: