Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, October 25, 2011

double celebrate

ni cite last week...
dari hari tu nak menekan2 keybord ni...tp malas benor lak rasa nya...oleh di sebabkan byk masa yg terluang di sebabkan ni aku boleh kongsi sikit kat sini apa yg jadi....

persiapan suma nya last minit...masa hari kejadian aku kol k.long yg tgh keja kat pd tu kata nak buat suprise..dan dia pun stuju...jadi beli apa2 yg patut....aku plak trus ke tampin mencari bahan makan2 sikit & yg penting adalah KEK.... lepas beli brg aku trus ke umah mertua....aku kawtiim dgn MIL utk wat suprise ni....
jdi semua semua nugget fries goreng  kat umah MIL

dlm kul 8.30mlm kami semua dri family mertua gerak pegi ke umah mak ku..umah kan dekat2 mcm yg aku penah cite.kat entry ni  masa sampai je aku terus bwk masuk makanan td & kek...terkejut mak aku...xsangka dia kata...hehhee sbnarnya ni celebrate besday adik ku hairul 15.10 & mak plak 16.10....

ok jom kita laayan gmbar je la plak

zikry & sepupu nya


anak buah perempuan ku


MIL



bdk ni x sabar nk tiup lilin



mak x sbar nak potong...lpas nanyi trus potong..lupa nak tiup lilin

antara hidangan yg ada

ni laa tentu owner blog yg tetiba nak menggedik ptong kek jugak da la berbaju kelawar je...hehhehe



* besday celebration dgn tema berbaju kelawar.......ok kan...ahhahaha




*auto publish*

No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!