Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, October 17, 2011

kalau dah lelaki...





Kalau lelaki masuk dapur mcm ni la jadi nya….habis punah ranah segalanya…tgk laa apa dah jadi dgn senduk ku…tu dia pecah @ patah di kerjakan…tah xtau nak describe mcm mna da..huhuhu

Memang x leh di biarkan lepas ni…kalau x..lg byk laa brg yg pecah kat dapur tu…lelaki yg aku mksudkan ni bukan laaa mr zuar…tp anak lelaki ku yg sorg ni…dia mmg pantang gate dapur tu terbukak…laju je dia meluru trus bukak laci…amik ape yg patut…

Senduk ni hari tu dia ketuk2 buat tukul besi…bile dah pecah dia trus dtg tunjuk kat aku….baru je aku nak marah kat dia trus dia tepuk2 lengan aku ni & trus peluk aku….alahai sayu lak aku....trus x jadi nak marah…tp kena pujuk dia balik sbb nya…tah mcm mana dahi dia bleh terantuk kat gigi aku ni …hehheh

Kat sini nmpak yg dia tau yg dia buat salah & cuba utk pujuk aku ….dah panjang akal anak mama ni rupanya…mcm smlm pun aku mengemop dan kerusi meja makan aku alihkan ketepi…lpas settle mop aku tgk dia sendiri tolak semua kerusi tu susun balik ke meja…waaa dah boleh harap dah ni…boleh laa tolong2 mama selalu ye syg….



No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!