Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, August 18, 2011

letihhh...!!



sejak pindah kementerian...asyik pindah je kitorg ni...
truk tul la diorg ni...mmg terasa di anak tiri kan mcm ni...mula2 dulu kat tingkt 6...pastu renovate kitorg kena pindah tingkat 5 plak....dlm beberapa bulan je kt tingkat 5..kitorg kena arah turun ke tingkat 3 pulakkkkk.....katanya nk renovate tingkat 5...nnti da siap kitorg kena naik balik ke tingkat 5....kononnya nak renovate floor by floor laaa...baru je beberapa bulan kat sini....dpt arahan pindah lagiiii...aduhai...bukan stakat turun tingkat...tp ke bangunan sebelah...dari blok 1 ke blok 2....bg alasan nak renovate semua floor sekali gus...memain tau diorg ni buat keja....susah...perit jerih org ni x tau....naik meluat da pindah2 ni...

tu la dia keja mengikut araha...SAYA MENURUT PERINTAH jer laaa nampak nya...

*bulan2 puasa ni pun nak pindah jugak...tggu laa lpas raya...bukan nya lama lgi pun..




1 comment:

aLoY said...

duduk jabatan mana sekarang?? ish2 kalo ak pon mau hangin.. penat tuh..