Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Saturday, August 11, 2012

Jatuh terbaring.....

ni bukan jatuh terduduk da ni....ni jatuh terbaring ni.... Zikry kalau kat kg mmg satu rumah dia tawaf....x cukup dlm rumah...luar rumah pun dia tawaf... Suke sgt duk main dgn sepupu dia haaaa trus terjatuh abis da berdrah lutut nya..... Masuk umah terkengkang-kengkang smbil menangis... Trus terbaring kt dpn tv...da buh ubat terus balut mcm ni....sudahnya zikry keras x bangun-bangun mcm ni je dia.....hahahhaah






Sian anak mama ni.... Tp elok gk tu, xde dia sibuk nak main kat luar umah je panas-panas ni.....



posted from Bloggeroid

No comments: