Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, November 24, 2011

Terbang sebebas burung

Seronok sgt coz mmg dah lama idamkan buat ni...akhirnya tercapai gak...sblum ni penah je berpeluang...tp di sebabkan kesihatan ku yg ✗ mengizinkan... Ku pendamkan je...hehhehe

Tp setelah 4tahun aku beranikan diri gak...walaupun masih was-was...tetap nak cuba...klo ✗ smpai bila x dpt rasa...brdasarkan hati ni yg kuat mengatakan aku leh buat...jd tetapkan pendirian ku utk sahut cabaran ni...akhirnya aku berjaya... 2 kli aku wat...hahahha mengalahkan org lain.. Diorg suma sekali....xsedar diri sungguh...gian aku dibuatnya




*tp ada gak rasa sengal-sengal sikit kat pinggang aku ni...harap xde laa belarutan...mcm dlu