Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, November 4, 2011

berpantang


aku berpantang...?
bile plak aku mengandung....
tetiba dgr dah pantang jer..

ni sbnrnya aku masakkan utk biras ku yg bersalin mlm td...
msa aku pantang dulu....ikan bilis ni laaa yg jd pembuka selera...sedap sgt laa rsa nya msa tue...




* masa aku pantang dulu....aku x penah masak pun...ni tetiba kena masakkan lauk pantang...trus laa kol mak tnya cmna nak buat...ehhehehe






2 comments:

Eliss said...

me pulak 2 minggu pantang ngan mak, 2 minggu seterusnya pantang sendiri dan belasah ajer ikut suka anak tekak.hehehe

boleh cedok idea resepi pantang me kat sini :)

http://www.elissmie.com/2011/09/menu-orang-berpantang-menyelerakah.html

SiTi said...

oooo ye ke.....tp rsanya skrg nk cri lauk pntang x susah...google je da dpt resepi...

ok ct tgk kt situ....mekasih ye

Create your own banner at mybannermaker.com!