Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, November 1, 2011

basikal beroda 6

penah ke tgk basikal beroda 6 ni....?
mcm ni laa rupenya...ada 4 roda tambahan lagi...2 kecik kat belakang dan 2 lagi kat tgh2 & kompom2 x jatuh
semalam aku el...sbb nya malas g keja...hahahhaha... dah laa malas nak update blog...keja pun da las nak g....boleh x mcm tu...?

jd..aku ikut la mr zuar ke rawang...settle kan urusan keja sikit...& awal2 lagi aku da pesan nnti kita singgah kat sg.buloh...beli basikal zikry yg dah berbulan tertangguh...dlam hujan2 tu pegi laa kami ke kedai tu...aku dgn zikry dlm duk dlam keta jer...malas nak turun hujan2 tu...serah kan je kat mr zuar utk pilih colour basikal tu...

dan smpai je kat umah...xcited dia naik...tgk laa cmne dia bawak...ada 2 lagi roda tambahan dari yg dah ada tu....mmg 6 roda laa jadinya....








No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!