Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, November 1, 2011

Bile lelaki bershopping



Hari ahad hari tu mr zuar ada shoot kat Shah Alam…bukan shoot wedding…tp kali ni dia g shoot Graduation adik2 kecik kita dari AL-IKHLAS CAMBRIDGE

 Jadi shoot nya pun xde la lama sgt dlm kul 12t/h da settle jobnya..dan aku pun mengirim laa apa yg patut tuk brg2 rumah & kelengkapan zikry…not bad jugak hasilnya…tp ada jugak yg x cukup dan ada juga pesan yg lain…tp g beli yg lain….contohnya aku suh beli

-PETPET…tp hasilnya BABYLOVE…
(aku pun x penah perasan pampers ni….katanya ni pampers ni satu company dgn PETPET…tah la aku sndiri pun x tau…huhuu…)

-PEWARNA COKLAT  tp hasilnya PERISA COLKAT
(mmg coklat tu ada…tp pewarna & perisa tu berbeza fungsinya…mmg aku akan pakai jugak nnti…)

-GARAM KASAR tp hasilnya GARAM HALUS
(katanya td amik kat tmpat garam kasar….ni da tentu main amik je x tgk dulu)


Ada gak barang2 yg x jumpa katanya…heheheh puas da mencari …lg pun x tau nk mencari kt bahagian mna…dan ni la brg nya
-Kuib ayam
-Tali (utk wat sangkut frame tu)



Ada gak aku pesan suh beli laa apa2 jajan tambahan…ni mmg xde tmbahan lansung….apa yg aku pesan mmg itu jer la yg di beli…huhuhu  ikut senarai betul ni…kira ok laa jugak..klo kita org pompuan membeli kompom2 ada tmbahan brg2 lain dari senarai asal kan…& da tentu lebih bajet jd nya nnti..




2 comments:

syariza09 said...

kira ok gak tu, org lelaki mmg dia akan ikut apa yg kita dh list. & yg pasti kalo tulis tu kena jelas & terang..

mcm ritu suruh asben g pasar bli daun kunyit, blk umah amik kau sebebannya dia beli, lupa pula nk tulis beli dua helai jer...huhuhu

SiTi said...

hahahha....kira ok laa kan....

mak aii..sampai sebeban...dia suh tanah terus kut ...xyah nak g membeli lg dah

Create your own banner at mybannermaker.com!