Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, November 17, 2011

pegi klinik beg





syg sgt2 dgn beg ni....sgt selesa di pakai....
baru je pakai beberapa bulan .......beli x smpai setahun lagi  tetiba dia dah buat aku kecewa tepat 13/7/2011 bersamaan hari floria kt putrajaya.....baru je 4 bulan pakai....

masa tu aku g floria bertiga aku, zikry & mak......
aku tgh dok tonggeng terbalik duk buat susu zikry.... bangun je dri buat susu tu....tetiba rasa ringan & tersentak kat bahu ...memula tu aku duk igt ada org tarik beg aku...trus aku pndang belakang....tp xde org...tgk2 beg ku dah ada kat lantai khemah besar tu...

dah berbulan cari kedai yg leh repair beg ni…yg aku tau kat OU…tp asal g sana jer…lupa nak bwk beg tu…dah 2 3x mcm tu…msa kat umah igt…sudahnya pegi saja je…beg x bwk…jd ahad ri tu mmg nekad...tujuan utama g repair beg….bile tnya org tu kata boleh buat…igkan leh siap hri yg sama…rupanya kena tggu 2 3 hari….bile dia bukak bil tgk amunnya RM45….owh mmg mcm tu ye rega repair beg kulit…? Aku ni mmg x penah repair2 beg sebelum ni….tu yg agak terkejut…ingatkan dlm rm10-rm20 je…..

ni maklumat kedai dia
Leather Fixx
Restroators & Crafters
Lot B5, Basement 1, 1-utama Fasa 2,
(New Wing)
03-77252126





tmpt yg bulat tu yg putus...jahitan dia tercabut....




2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

x penah baiki beg kulit tapi pernah baiki zip beg kain baju tu, sebab rosakkan kawan punya :p

SiTi said...

ct baiki zip beg pun x penah...hhheheh