Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, September 28, 2011

nangis ke taska...?





semalam dpt kol dari pengurus taska...

dia tnya dah bape lama zikry nangis masa hntar...apa yg aku perasan stat lepas  raya dia mcm tu...nak kata nangis dari rumah tu x....dlm keta pun dia ok je...masa kat pintu taska punnn dia ok...tp bile je bertukar dukung dari aku ke teacher dia....dia nangis...ada masa nya plak…bile smpai je dia trus belari masuk g tgk tv…tp bile tgk aku pegi je trus dia nangis… bile tnya teacher dia kata zikry nangis kejap je…ada laa sekali dua dia x nangis…

aku perasan gak benda ni…dan mybe teacher kesayangan dia da xda…dan pengurus taska tu pun akui mybe sbb teacher x cukup..dia minta maaf sbb kekurangan teacher yg mungkin sbb kan zikry meragam…taska ni mmg ada dpt teacher praktikal slalu..sepanjang hantar zikry dri umo 10bln mmg xde masalah…ada je teacher pebret dia yg silih berganti…dan skrg ada je yg contact aku kata rindu kat zikry....sesekali meragam biasa laa tu budak2 kan…tp kali ni mcm berpanjangan plak…
ikut kata pengurus tu insyallah dlm seminggu ni settle laa masalah kurang teacher ni…aku pun harap mcm tu gak..& harap zikry da x nangis lagi masa hantar…





*semalam hantar dia lambat…sbb g hospital dulu bawa dia..jd mybe zikry dah set kat mind yg “hari ni x pegi school”….jd bile dah kena hntar tu meraung2 sakan…abih baju & tudung aku dia tarik2 xnak lepaskan aku… tu sebab laa pengurus kol tnya kan hal ni…

3 comments:

Unknown said...

alallala ciannya...

syariza09 said...

tgk anak nangis2 x nk ke taska, kita pun susah hati kannnn

SiTi said...

k.asfaliza ~ klo bleh x nak hntar je...


k.syariza ~ mmg susah hati..rsa nk bwk g opis je...xpun duk umah jaga dia...

Create your own banner at mybannermaker.com!