Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, September 29, 2011

jangan pakai kan...!!!

nak upload td...tp x smpat nk mengarang...
ni kira smbungan pasal tragedi september  tadi....

di sebabkan si bujang tu bangun awal...abih suma dia selongkar...td smpat gak dia membongkar hndbeg aku...dapat laa dia sebatang lipstik....haa apa yg dia buat...buka tutup...masukkan jari...nsib baik x patah je lagi...tp struktur dia mmg x cntik da...

aku pun amik laa kat dia...& trus nak pakai kat bibir yg seksi ni...eheheheh
dan...dan....je zikry pun trus muncung kan bibir dia...owwwh so cute....maknanya dia tau laa apa benda alah lipstik tu...aku pun pe lagi...tenyeh laa sikit...dlm masa yg sama mr zuar jerit dri dlm bilik "jgn pakai kan kat anak...!!" aku masa tu ada kt ruang tamu dgn zikry....mcm tau2 je mr zuar ni..apa yg aku buat....









No comments: