Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, September 21, 2011

agak-agak korang sapa ni...?

fida x bertudung....? fida mana...?
alaaa yg menang pencarian model panteen tu laa....yg baru-baru ni belakon cite Kasih Alia tuuu...
yg jadi Kasih...@ Alia...

cuba korang perhatikan betul2...bentuk muka dia...aku tgk mcm sama...
yg mengukuhkan lagi tu...tgk mamat yg kt cermin tu...dia mcm mamat sepah je kan....
wallahualam laaa....hnya mereka & keluarga mereka jer yg tau...







2 comments:

Ena said...

memg fiza pun sbb kan mamat tu dah ngaku dier tak sengaja upload dalam fb... kantoi sudahhh...

SiTi said...

ooo ye ke kak...hehhehe kantoi...kuar dgn mamat leh buka2 plak tudung nya