Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, September 19, 2011

jalan-jalan penang

khamis lepas 15/9 mlm dlm kul 9.30 kitorg gerak ke penang & smpai dlm kul 1.30pg...mlm tu kitorg tido kat umah pak mendakan di mengkuang, bukit mertajam...dlm kul 2.30pg aku & mr zuar kuar balik ke seberang jaya...duk mencari 7 eleven...sebabnya? haaa gigi mr zuar sakit huhuu....yg kelakarnya masa pegi & balik ke sana....kitorg smpai kat kubang semang kat port mat2 rempit ni bertenggek....dlm samar2 pagi mr zuar bwk keta slow je laaa.....smpai je kat kaw yg tu... bertempiaran mat2 rempit tu...hahahaah bantai kitorg gelak....depa dok ingat kami ni polis...hahaah ye la pakai waja cat putih.... kelam kabut diorg semua...org wat salah mcm tu laaa...( rugi laaa x rakam video msa ni...)

aktiviti kitorg esoknya plak g amk adik ku kat uitm...mak aku nak ikut sbb nak tgk anak bongsunya ni....muka bengkak2 kena charlie....tp da xde bengkaknya...surut da...lps tu kitorg g makan kt jusco seberang perai....baru bukak kot...tgk cntik je lagi...besar pun besar...kat situ aku sja je duk hint2 mr zuar blnje kek...huuhu dgn alasan sian kat zikry msa besday dia raya 1st hari tu xde smbut apa2 pun...xde tiup lilin pun...padahal aku yg nak tiup lilin sbb sehari sebelum hari malaysia besday ku...hehehhe...lpas tu kitorg semua gerak ke kepala batas mencari tempat tidooo.... mlm tu aku, mak & adik ku g ke sg.pelet...pak mendakan ku blanja makan...sesekali org jauh mai...katanya....tmpat dia kat dlm kandang kambing....huhuhu klo korg msti x nak makan kan...mmg jauh gak laa ke dalam tp cantik dia buat....kaw dia membukit sikit...tmpat makan dia pondok2...boleh pilih...nak yg bersila...nak yg duduk kat bangku...pilih je...di kelilingi dgn pokok2 & di hiasi lampu2 yg cantikk....rugi sgt x bwk pic....hp plak tertinggal...issshhh rugi rsanya...

hri sbtu dri kepala batas kitorg ke uitm hantar adik aku....baru je lpas hntar dia....dia tepon katanya kunci bilik & almari tggl .....adushhhhh....naik angin laa aku...dah jadi keja lak aku nk g amik & g hantar kat dia...nak x nak patah laa balik ke kepala batas.....tensi aku di buatnya...selesai kes kunci...aku & mak & zikry gerak ke pulau...kitorg g batu feringgi....g redah umah2 mendakan ku....ptg dlm kul 5 gerak balik ke kepala batas.....dlm beratur nak naik feri mr zuar kol....katanya pengantin shoot outdor kat pulau....ahhh sudah..& mr zuar suh aku patah balik masuk pulau utk jemput dia....hari tu je 3x zikry dpt merasa naik feri....tp reaksi dia....BIASA.ceh...penat laa aku xcited nunjuk itu...nunjuk ini...dia leh wat x tau je...

next day....hari ahad...(semalam la...) gerak balik..perjalanan lancar dr penang...tp stat slow kat bukit tagar....ada xcident + hujan....smpai putrajaya dlm kul 5 lebih klo x silap...



sepanjang duk ada kat penang...ni je laa pic yg ada...ahahhahah leh lupa nak snap2 pic...sbb xcited berjalan + penat kena drive sndiri msa jalan2 tu




 pic masa balik....kena paksa dgn zikry pakai gogle mr zuar





No comments: