Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, September 20, 2011

kalau laa....

balik keja semalam....aku bukak2 jer pintu...tadaaaaaa.....



ni laa rupenya.....waaaa balik umah penat2 tgk mcm ni....tmbah penat lg...kalau hari2 mcm ni...mmg aku kena jadi supermak laaa jawabnya ....

lakonan dlm pic tu...aku ckp "zikry...nape buat sepah2 ni...penat mam tau...kalau buat sepah ni..nnti kena pandai kemas balik tau...." sebelum tu zikry sempat rembat pas keja aku & dia sarung kat dia...slalunya dia sarungkan kat aku....



2 comments:

syariza09 said...

ajak zikry kemas sama2

kalo dberi pluang, akk pun nk jadi supermak

SiTi said...

sesekali ada jugak...tp yg lebih nya...mama dia jer yg kemas....

chaiyokk kak...rsanya semua mak adalah supermakk