Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, September 8, 2011

checkup 2y zikry...


memang dugaan betul semalam....
sudah la menunggu lama...zikry pulak boleh buat hal...dia buat perangai pulak kat klinik...
mmg segan aku di buatnya...suma org pandang je...aku smpai naik fed up nak tunggu dgn keadaan mcm tu....aku siap da ajak mr zuar balik lagi...tp di gagahkan jugak utk perkembangan zikry...

sebenarnya zikry smpai sekarang masih belum boleh bercakap walau 2 patah perkataan...perkataan yg boleh pun sikit...dan dia juga lebih suka main dari beri perhatian bile aku ajar dia...perkataan yg tau cuma beberapa je...antaranya terima kasih (sebutanya cecehh), susu (sebutan nya sssss....), mama &papa (tp jrg sekali menyebutnya) ni yg betul2 tau kegunaan perkataan tu utk apa

perkataan lain ada yg boleh sebut tapi cuma akan sebut bile aku yg ajar dia saja...lpas2 tu dia da xnak ckp... aku jdi risau....tp tidak bg mr zuar...kata nya mybe zikry ikut sebelah family nya...lambat cakap....tp utk puas kan hati ku..aku bercerita kat doc & doc setuju utk hantarkan zikry ke paed...moga zikry takde masalah...mybe betul juga ckp mr zuar...tp sekurang-kurangnya kita berusaha cari penyelesaian dari awal dari hanya terus menunggu saja kan...




No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!