Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, September 28, 2011

barang atas meja....


Engkau ado…? Isk…isk aku ni nak bangga2 plak hari ni..

Saja je nak menayang barang baru yg ada kat atas meja ni ha…yg calendar tu bnda lama…tp saja nak tunjukkan jugak boleh x? calendar tu aku dpt dri karangkraf sbb menang Pertandingan Bayi Bulan Ini (November) tp dptnya bulan 4 ke 5…aku pun da x igt…

Apa yg aku nak tunjuk sbnrnya bnda yg apit calendar tu….mickey & Minnie tu….agak2 korang apa tue…? Bukan sekadar hiasan meja je tau…bnda tu ajar kita menyimpan sebenarnya…erti kata lain tabung..hehheh…so cute..jdi lpas je beli makan duit syiling leh trus masukkan kat situ…nnti hujung bulan kita korek balik …hehhehe….utk kita jugak kan…..meja pun cantik 

menabung lah utk masa depan......cewahhhh







No comments: