Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, December 22, 2011

Toyol kat opis....

Selama ni duk letak atas meja xde pun hilangnya....tetiba pagi ni bile nak isi laa duit tabung ni lagi...tapi bile angkat jer..ringannn..!!!! Padahal tabung ni dah nak penuh...da tentu laa berat kan...dah laa yang hilang tu syiling 50sen yg banyaknya....kpd yg amik tu smpai bile2 ✗akan dihalal kan...kita ni penat laa ngumpul...


*mood hari ni = bengang...!!!!!

No comments: