Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, December 30, 2011

hari terakhir bekerja

salam semua......
hari ni merupakan hari terakhir kita bekerjakan.....utk 2011 laaaa...dan juga hari-hari terakhir utk kita selesa berada atas jalan raya waktu pagi......lpas ni jalan raya penuh sesak balik seperti sedia kala.....mula kita dgr hon sana sini....nak g kerja pun kena keluar awal....xleh da bangun lambat sikit...compom jem nnti...macam ni laaa kehidupan org kat bandar-bandar n pekan-pekan....kalau dok kg fuhhh sgt laaa tenang jalan raya tu xde laa sesibuk mana....xde jem-jem ni


bg yg ada anak bersekolah atau baru nak masuk sekolah mesti tgh sibuk nikan....uruskan mereka...apa-apa pun selamat bercuti yer semua dan selamat tahun baru....apa azam 2012 korang?







1 comment:

fieda said...

selamat bercuti...azam saya nak turunkan sikit berat bdn ni..