Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, December 15, 2011

Parah digigit siamang zoo





sian kat adik ni....dari elok nak berjalan kat zoo tetiba jadi cenggini...
ikut kata mak nya Anita sulaiman 36, diorg sekeluarga berjalan2 & tetiba nampak ramai pengunjung yg berlari & menjerit mintak tolong...dan x lama lpas tu siamang tu terkam adik Afieq...dan mak dia  x sangka kejadian tu terjadi sbb dia ingatkan haiwan kat zoo melaka tu jinak2...kerana dibiarkan bebas kat kaw. laluan pengunjung..

Afieq yg parah kat betis kanan & hampir hancur dah di bedah kul 9 pagi semalam...dan pihak zoo melaka dah mohon maaf dan sudi menanggung semua kos atas rawatan yg diberikan...


ish...takut jugak kot kan...spatutnya pihak zoo kena pastikan betul2 mana haiwan yg jinak dan x jinak sebelum melepas kan haiwan2 tu berkeliaran tanpa pengawasan...info dari berita harian









No comments: