Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Sunday, December 18, 2011

Mandi xberbaju

Sibuk dia ni....aku sibuk membasuh umah dia pun sibuk nak nolong... tgk la tu...dia tolong main air. Sonok sgt nampaknya zikry...ye la jarang2 kot nak dpt mcm ni...umah sendiri compom laa ✗ dpt mcm ni mana tak nya awak duk kat umah yg ✗ bertanah...



Umah mak skrg duk tggu anak-anak balik je laaa bru nak kemas2 sakan...stakat sapu-sapu rumah tu abah ada laa buat..sbb mak tinggal berdua je dgn abah kt kg....mmg abah je dah yg urus hal rumah....

No comments: