Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Sunday, August 5, 2012

Bila gas habis time masak utk berbuka.....

Hari ni bersemangat tul nak memasak... Awal-awal lg da tnya mr zuar dia nak makan x klo masak mee kari... Krg penat2 buat dia x makan sapa nak abiskan..... Sejak puasa ni mcm2 dia xnak makan...diet katanya...huhuhuhu


Dlm 2.30 ptg blik dari pasar trus siap2 apa yg patut n trus laa stat masak...konon nya masak awal leh relaks kan...tp panas x smpai ke ptg... Dlm kul 4.30 dapur trus padam.... Kol abg2 gas suh hntar gas tp katanya mmg x smpat hntar klo nak sblm berbuka ni....halamakkk cmno ni...mr zuar xde kat umah... Nak x nak kol mr zuar bgtau apa jadi... N dia kata xpe nnti dia blik dia belikan gas .... awak pun lega la kan dgr cmtu...



Sampai2 je dia kat umah dia bwk benda alah ni rupanya....alahai...smpat ke nk masak ni..nak buat tu laa buat ni la..dpur nya 1 jer.. Tawakal jer la nmpaknya






Kelam kabut gak dia buatnya...awak ni bajet mr zuar g beli kat kedai trus gas tu.... Tpi bnda lain yg dia bwk balik...da la memula tu x reti nak guna...mangkuk vision ku x panas2...rupenya bnda alah ni leh panas dgn guna stainlesteel jer....



*bnda dah beli...guna jer la n nasib baik smpat masak td...
posted from Bloggeroid

No comments: