Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, August 28, 2012

hadiah raya dari Nuffnang... !!





xde laa hadiah yg besar-besar sgt... tapi bagi ku ianya tetap hadiah buat blog yg x seberapa nak ada ni.... terima kasih NUFFNANG....!!!! sbb bg BE ni melekat lama kat dinding blog ni... dari sebelum puasa BE ni dah melekat sampai laa sekarang.... dan alhamdulillah dalam pertengahan puasa pun melekat lagi satu BE yg melekat..... ni laa satu2 BE yg paling byk penah terkumpul... sbelum ni ciput2 jer.... malu benar teman nak paparkan jumlah2 yg sebelum ni.... harap-harap tahun ni boleh laa dpt cek dari NUFFNANG .... sungguh teruja nihh





*sepanjang jd blogger ni... belum pernah lagi dpt pegang cek dari NUFFNANG








1 comment:

mummy_ayu said...

takpe..pelan2 nanti ada la tu..blog Ayu pun dah lama tak dapat BE baru nie..