Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, February 22, 2012

cuti sakit 2 hari......yahoooo!!!

amboi... suke benar nampaknya....
mc beli kah....?
mmg beli pun....g klinik jumpa doctor...amik ubat dan bayar...kira beli jugak laa kan....kalau x..mana nak dtgnya mc..kali ni mc xde rasa sakit apa-apa pun....badan ni sihat-sihat jer....cuma tang luaran jer kurang sikit...sbb sakit mata... so dgn rela hati doktor tu sendiri bgtau..."saya bagi mc 2 hari....kalau masih merah lagi dtg balik..saya akan tambah mc..."

suke pulak sebab.....dapat mengemaskan rumah tanpa gangguan....kena kilat kan rumah sehabis yg mungkin...zikry mmg pepagi nak g keja tadi dah g hantar....sebenarnya mmg dah g opis td...abih bile dah suma menegur tang mata tu....awak ni pun pergi jer laa ke klinik....amik ubat...xkan nak biarkan je...









1 comment:

anisalya said...

take care. sakit mata berjangkit tau.