Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, August 16, 2011

1st time



semalam buat pertama kalinya...kami berbuka puasa di luar...itu pun selepas mendapat 1 pggilan...

dlm kul 3 lebih mkr zuar kol aku katanya adik ipar ku (azri) ajak berbuka sama hari i ni...aku pun x kesah...on saja....jadi balik je keja trus siap2 nak ke bangi....1st time jugak aku g makan kat situ...kedai Red wok restaurant, bangi...makan kat sana ala-ala seoul garden...

kami sampai dulu dari azri & wife...jadi bile da di tunjukkan tempat oleh dak restourant tu...aku tgk ada tulis for 7 pax....ermmp memula pikir mybe azri bwk member dia kot....x lama kemudian tgk mak mertua , ayah mertua & adik ipar ku ada sekali.....

sabar je la mr zuar x bagtau aku pun....bile aku tnya kenapa x inform dia leh kata " saja nak surprise" ... ceh...aku kata nak suprise konon....kalau tau mak ayah ada...leh bg brg-brg raya yg dah beli tuk mak & ayah je trus.... mr zuar boleh tersengeh je ....

berbalik pada makanan kat red wok tu aku rsa biasa2 aje...sedap lagi kat seoul garden....sos2 yg diorg bg tu mcm masin jer....agaknya org yg wat tu puasa...x dpt nak rasa..penuh jugak tempat tu....semua meja dah di tempah...aku sempat jumpa member teknik dulu lagi....


ni laaa satu2 nya gmbr yg ada


No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!