Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, August 19, 2011

sebabnya lambat hari ni

semalam aku smpai rumah pukul 2 pg...!!
haa nak tau nape...? kitorg g studio photoshoot kat tmn melawati...photoshoot utk raya...rancangnya photoshoot ni utk mr zuar & kawan2 dlm suasana raya...tp last minit...msing2 bz ada urusan ...jadi nya jadi kitorg je laa yg bergambar...x byk sgt pic yg dpt....zikry buat hal...xnak amik gmbar...punya la susah nak pujuk dia... berpeluh-peluh kitorg mengejarnya...macam-macam benda kitorg bg...tp dia still xnak pandang kamera....lasak sungguh laa dia ni..uncle am yg jd photographer pun puas meng"cak" - cak zikry...tp x dilayan...last-last bile uncle am buat bunyi org asli....baru la dia pndang.....hahahah mmg kelakar laa masa tu...masing2 terbarai gelak...aaalololololoolo.....mcm org asli negro tu dia buat....

lpas photoshoot tu trus g mnum-mnum dgn kengkawan mr zuar....mata dah ngantuk..tp tahan jer laaa..tu yg terbabas aku hari ni...

ni je la pic intronya dulu...



BUNGASTUDIO ni laaa tempat ku berphotoshoot....jom tgk hasil kerja diorg...




No comments: