Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, August 12, 2011

pagi jumaat yg kelam kabut


salam jumaat semua....
hari ni t/h apa plan korang...? shopping kelengkapan raya ker...? or balik umah masak utk berbuka...? aku mybe ke bangi kot..hehhe menemankan kawan  mencari brg...ckp je kawan..krg balik mesti ada jer plastik kat tangan ni...org pompuan ni biasa la

ok...apa yg buat aku kelamkabut hari ni adalah di sebabkan anak bujang ku yg sorg tu...hari ni aku terlajak & maka dgn tu sahur ku tertanam makan tu je....masa aku mandi tu...aku ada dgr suara zikry...lepas je kuar toilet tgk dia dah bukak suar dia...serta muntah sikit...abis jugak laa bju dia....trus aku bukak baju...lpas tu trus je dia trik tangan aku ke bilik air...nak mandi laa tue...dlm kelam kabut jugak aku g masak air...tgk2 dia dah bukak pampers pulak....sementara tggu air masak aku bg makan ubat...dalam dia berlari dari aku...dia boleh kencing pulak....aduhhh...satu keja plak lagi kemas lap ...mop bagai aku....

da siap mandi...time nak g hantar ke nrsery dia boleh wat hal plak...xnak pegi....puas pujuk dia baru laa dia nak...tu la dia semakin besar...semakin byk akal dia...semakin byk kerenah dia..apa2 pun..nasib baik aku sempat sampai opis...heheheh





2 comments:

hUnnEE a.k.a mrS cAun said...

dugaan pagi jumaat tuh...hihiih...zikry braper tahun ibu??

SiTi said...

mmg dugaan...=) zikry genap 2thun masa 1st raya ni....

Create your own banner at mybannermaker.com!