Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, August 15, 2011

1st time wat sensorg....

salam  & morning semua....
hari ni dah masuk hari ke-15 kita semua menunaikan puasa...maka lagi 2mggu je lagi seluruh umah islam akan menyambut syawal...moga sepnjang tempoh ni..tiada perkara yg x diingini berlaku...serta kita dpt memperbanyakkan lagi amal kita...

stat mggu lepas lagi aku da stat buat biskut raya...=) puasa ke-6 aku buat...hati membuak2 sbb dpt oven & mixer baru pemberian mr zuar ku...tiap2 mggu mmg ada perancangan nya....hjung mmgu ni plak aku akan balik kg utk bersama2 dgn akk ku buat biskut raya utk mak & keluarga mertua masing-masing....kalau ada lebih baru kitorg amik utk diri sendiri...mmg setiap tahun mcm tu..kami mmg x beli...kecuali kerepek je...

ok...aku tatapkan dulu gmbr nya ye....nnti free2 sikit aku kongsi resepinya... =)





2 comments:

Unknown said...

sedappnyer terliur tgk biskut tu :)

SiTi said...

huhu... meh la dtg beraya kt umah ct nnti...=)

Create your own banner at mybannermaker.com!