Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, August 17, 2011

hunting.....& hunting.......

baru balik alamanda...mencari baju mr zuar....
dalam pening-pening pala pun aku gagah kan juga diri ni mencari
keperluan utk mr zuar ku...alhamdulillah...stakat ni rsanya dah cukup kot...
semalam ke pkns bangi mencari samping utk 2 org hero ku...sempat gak singgah ariani
cekup sehelai...sbb baru sehelai baju raya ku siap...next week aku kena g 
lagi utk baju aku yg belum siap....cepat laa kak...siap kan bju ku...
senang dah x payah pening pala lagi pasal baju2 raya ni...
jgn last minit akk kata x siap sudah...meraung 
aku nnti.....

No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!