Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Tuesday, June 18, 2013

Jumpa dato K



hari ni cuti... sbb nak hntar zikry ke terapi.... dan dah lama x ikut.. asyik mr zuar je yg hntrkan... + nk ajak besday boy jalan2...

td tgh tggu zikry terapi tetiba mr zuar kata "ehh tu dato K...." aku yg masa tu tgh sibuk dgn auni mmg x nmpk lahh...

smntara tggu zikry trus kitorg g cafe kt situ.. pe lagi bg dak kecik ni makan dulu... hri ke 2 makan pear... agak laju dri makan apple....




dlm sejam lpas tu keluar la dato K....
xdpt amik gmbr org.. amik gmbr keta pun jadi.... huhuhu.. laju benar dia jalan.. xnak aku amik gmbr dgn dia la tu.... hahaha... dia wat fisio kan dulu jatuh moto kan....



posted from Bloggeroid

2 comments:

wawa syaida said...

wow jumpa live tu...hensem tak? hihi

SiTi said...

huhuhuh.... ok laa.. tp nmpk la muke x sihat dia... xceria je muke dia....sbb ct xhntr kot... huhuhu