Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, June 26, 2013

Bile pensil warna jadi makanan

bile dah 3 beranak je kt umah... mmg kelam kabut.. keja umah nk buat... anak pun nk kena tgk2 kn.. tmbah2 dak kecik sorg tu... si auni... tp abg nya zikry tu pun leh tahan gak... xleh nk biarkn je... nnti ada la projek dia... paling x tahan bile dia lmbakkan satu raga mainan... mana x hangin.... da la penat balik keja... smpai umah mmg xdpt duduk... senang cite balik rumah badan ni da mcm robot... x berhenti brgerak ssmpai la wktu tido bru dpt rest....

so tadi masa awak sibuk kt dapur letak la auni dlm katil nya....memula tu ok je... tp bile da smpai satu tahap si auni dah menangiss je... pergi tinjau tgk dia... mcm ni ghupe nya dia




basah kuyup.... rambut lencun... mmg anak dara ni cpt sgt peluhnya....

sudahnya keluarkn dia... sian plak tgk dia basah mcm tu bile duk dlm katil tu... jadi dia dgn bebasnya merangkak satu rumah... aku pun smbung la balik keja2 terbengkalai kat dapur tu... x lama lpas tu auni pun smpai ke dapur... tgk je kat auni... haaaa gini rupe dia




x nmpak.... ok jom tgk yg lg clear...




haaa tu dia.... biru2.. sedap betul yer dik....


skali tgk kt depan.... abg dia pergi sepahkan pensil warna dia... si adik pun xcited tgk warna warni.. pe lagi terkam je la....
posted from Bloggeroid

No comments: