Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, July 31, 2013

Sempat tak ni..???









aktiviti di opis di kala ini... jahit tangan hokehh... buat kat umah masa hari kerja mmg x dpat laaa... lepas je berbuka.. mcm2 benda diusik.. kul 10 mlm je msti tido... klo x mmg mengantuk la esok nya....org ada anak kecik pham2 je la... tido awal mcm mana pun tetap kena berjaga tiap 2jam susukan dia... kain baju xyah nak ckp la... dah bergunung.. sbtu ahad bru dpt clearkan...



*projek DIY sempena raya ni... harap2 smpat la siapnya ye....
posted from Bloggeroid

No comments: