Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, July 17, 2013

Laaaa dah kawin lagi rupenye...







Kuala Lumpur : Mahkamah Tinggi Syariah di sini sebentar tadi membenarkan pelakon dan pengamal perubatan Islam, Ashraf Muslim menarik balik permohonan berpoligami selepas Ashraf mengaku bernikah kali kedua dengan Wan Sakinah Ahmad Saburi 29, di Thailand pada Ahad lalu

Hakim Syarie Muhammad Abdul Karim Wahab turut memerintahkan Ashraf atau nama sebenarnya Mohd Ashraf Muslim 32, membayar kos sebanyak RM8000 kepada isteri pertamanya, Noordayana Lokman 26 sebagai kos mahkamah





Gosip dulu ada menyatakan yang Ashraf Muslim mengambil keputusan untuk berkahwin lain kerana beliau tidak mempunyai zuriat sehingga ke hari ini bersama isteri, Noor Dayana

Namun, Ashraf Muslim tidak menafikan yang rumahtangga beliau bersama Noor Dayana kini mempunyai isu tetapi tetap menepis untuk menjawab dakwaan yang beliau ingin berkahwin lain.


“Saya tidak perlu cakap — memang ada isu tetapi saya tidak boleh cerita sekarang,” ujar Ashraf Muslim ringkas.





*hurmmmpp baru lagi kot kawin nya.. tahun 2011 ... skrg ni mcm2 kaedah & cara kot nak bg mengandung... ada kwn aku ni yg dah berbelas2 tahun tggu nak dptkan anak....  tp tu laa kita x tau kan masalah dalaman diorg kan.... harap yg terbaik je la utk diorg2 ni.... sian kat bini 1st dia kan...





No comments: