Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Thursday, July 4, 2013

Abg zikry demam



semalam papa amik dia balik dri sek dia meragam je...
bile ku pegang dia... ptut laa dia demam...badan da panas.. pe lagi cepat2 bukak baju dia... bwk dia g mandi...2x mandikan dia mlm tadi...x nak bg suhu dia makin panas......bile bdan sejuk ok la dia.. tp bile start panas je.. mule la dia melepet ... pastu air liur meleleh.... belek2 gak tangan & kaki dia.. takut gk kot tangan kaki & mulut kan... alhamdulillah laa xde bintik2 pun..

sorry ye syg... hari ni mama x pt cuti laaa.. mama kena packing brg2 kt opis.... sbb kena pindah lagi buat kali ke 7 nya.....  abg duk dgn papa ye... tq jugak kat papa nya sbb jaga zikry mlm tadi.... hukhukhuk... mama nya ni penat x larat nak jaga zikry skali



*papanya.. bru la terdetik yg zikry dah lama x demam hari selasa ri tu... sudah nya semalam dia demam... len kali xleh terdetik langsung laa psal ni....  tp mmg nya.. sejak bersalinkan auni zikry x demam.. auni skrg pun dah 7bln..


No comments: