Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Wednesday, August 28, 2013

Bapak borek.....anak?






sgt teruja ye aku tgk gmbr2 ni...
berbunga-bunga hati ni... bagi org lain tgk mybe... biasa je gmbr ni... just satu gmbr biasa utk seorg anak & bapanya...tp bagi kami... ni satu peningkatan zikry.... sebab dia dah boleh & senang buat muka serta buat mcm2 aksi utk amik gmbr... good improvement!!!

alhamdulillah...syukur..
 zikry dah byk berubah... ayat bercakap pun dah panjang... 


cerita sebalik gmbr2 ni sebenarnya....mr zuar cuba pujuk zikry.. balik sekolah tah nape merengek xtau apa dia nak... tu yg mr zuar kuarkan hp n suh dia buat muke2 mcm ni....





No comments: