Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, August 23, 2013

Raya 2013 kami - cite raya ke2 & ke3



di sambung ke cite raya ke 2 pulak...
pagi tu sempat la pergi beraya 2 buah rumah....kat kg tu jugak...
stat je raya ke 2 xde dah baju sedondon ni... pakai je la kaler2 yg ada.... x kuasa mak nak mencari yg sama.... tmbah2 baju mr zuar.... alahaiiiii payah benar nak mencarinya... sgt2 limited... mmg x boleh nak memilih sgt..... melainkan ko buat baju dia sendiri....



baju kurung ku di taja lagi oleh  Zuarcityshop



lepas je beraya terus gerak balik ke rumah MIL....
tahun ni jauh da... kalau dulu boleh lari2 balik  pagi umah mak.. ptg ada kat umah MIL... tp skrg mmg xdpt lahhh..... waaaaaa x sonokkkkk .. sebenarnya MIL dah pindah Port Dickson (lorrrr Rembau ...Port Dickson dekat jer pun bukan laa jauh mana... still dlm satu negeri jugak......) hhehehhe dah biasa dekat tetiba kena jauh tu yg agak terasa susah sikit....


masa sampai je kt umah MIL tgk umah penuh dgn adik beradik FIL.... diorg dtg segerombolan... dan mcm biasa laaa auni laa yg jadi perhatian suma org... mama nya ni relaks laa sbb suma duk dukung auni... dgn dia pun x kesah n x nanges..lg la org suke...



dgn cuwin dia... yg mmg slalu gomol auni....


hari tu mmg x putus laa org dtg... smpai ke malam ada je... kami pun x gerak kemana... dah ramai2 tu sian si auni kena tampar dek kakak (tah bpe pupu) & abg spupu... huhuhu budak2 bukan tau apa... xtau laa dia antara dia geram kat auni yg comel sgt keerr....atau dia jeles tgk parents dia duk dukung auni.. 



walau pun x g beraya... saye tetap nak pakai baju kurung.... klo x pakai nnti da x muat pulak...





budak kecik da siap cntik2 tp x dpt g collect duit raya..... sian dier.... huhuhuhu



keesokkan nya raya ke 3 ... kami still x kemana... duduk rumah tggu tetamu..... 
hurmmmppp... x best nya x dpt berjalan hukhuk.. aku ni dah la kaki berjalan... =(  mr zuar pun nak kena balik putrajaya dah hari tu jugak.... tu pun puas pujuk dia.. tggu laa dulu jgn balik lagi... tahan punya tahan sampai laa ke pukul 12mlm baru dia balik putrajaya sudah nya... hehehhe... sebelum balik tu dia hantar la kami ni 3 beranak balik rembau balik....tu pun smpai rembau dalam pukul 11.30mlm.... dlm kul 12mlm mr zuar balik putrajaya dgn motor...




smbung lagi nnti ye cite raya ni.... bile nak habis pun x tau lah ni....




No comments: