Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Monday, August 5, 2013

Salam Eidulfitri 1434









Salam  Eidulfitri 1434  buat semua blogger2...
mcm tahun yang lepas2 mesti buat e-kad n tepek kat blog ni... 
dan yg kompom nya kaler baju mesti di"hitam putih" kan... konon2 nya rahsia laa sgtt...
tp tahun ni mybe akan ada yg terperasan warna tema baju kami... kat FB laaa....


ok.. di kesempatan ini... 
ku memohon kemaafan buat semua readers jika ada membuat sebarang salah & silap sepanjang menjadi blogger ni... salah dan silap ku harap di maafkan ye...


hari ni masih berada kat opis... esok pun sama...ptg tu baru laa gerak balik kampung.. 
buat yang dah bercuti tu berhati-hati di jalan raya ye.. xpe korang balik kampung dulu ye... esok ku menyusul pulak... klo skali harung balik nnti jem plak... heheheh



 tahun ni giliran di rumah sape pulak.... ???





1 comment:

Sidratul Muntaha said...

Taqabbalallahu Minna Wa Minkum Wa Ja’alanallahu Minal ‘Aidin Wal Faizin