Blog Ini AdaLaH TemPaT mElUahkAn peRAsAaN kU...LeBiH kEpAdA pEnGaLaMa Ku DaN jUgA cErItErA² aKu DaN fAmIlY kU...tIdAk TerliBaT DgN sEsIaPa Yg lAiN kEcUALi DiNyaTaKaN

jUtAAN tERiMa KaSiH juGa di UcApKaN kEpAda seMuA yAnG sUdI sInGgah Di bLOG yG X SEBeRApA NI...SeLaLu² LaAa SiNgGAh LaGi YE..

iklan best

My IG

Friday, August 16, 2013

Kisah balik raya




Org lain seronok je balik raya ... 
satu family balik bersama.... baru la terasa seronok berfamily kan....


"Balik kampung..."
"Ooo..ooo... balik kampung "
"Hati girang...."


aku ni balik kampung duk risau yg melebihi dari rasa happy ....
macam2 pikir...boleh ke drive 3beranak ni.... jgn laa zikry & auni buat hal dlm kereta... jgn laa auni mengamuk @ nangis nak susu time aku drive... klo x cmne aku nak drive smbil menyusukan dia... segala benda aku duk pikirkan...  1st time ni drive sensorg sejauh ni dgn zikry & auni....


nak x nak ..... dgn TERPAKSANYA... balik berasing 
mr zuar balik dgn motor dia tu.. aku balik 3 beranak dgn kereta... sebelum balik tu dah riki2 kengkawan highway jem ker x... dan atas info2 kengkawan aku amik keputusan ikut jalan lama...
 ikut Dengkil - Sepang - Seremban 2 -  Mambau  nasib baik laa jln lama clear.. x jem..
mr zuar plak balik lambt sikit.. dia nak singgah car wash plak dulu....
mcm dia bwk moto... pe der kesah ikut highway.... gerak lambat pun x pe... xsngkut jem...awk ni la terhegeh2 bwk anak2 balik...  


sebelum tu dah bncang mr zuar... kalau highway dah xjem bgtau...
boleh laa smbung balik kg ikut hgway...
dan bile aku dah sampai ke mambau.... mr zuar kata jalan clear... keta banyak tp x jem... dan terus laa ku berdesup naik hgway masa kat mambau dan meneruskan perjalanan ke rembau.... x lama lepas tu nampak laa mr zuar dah follow belakang keta... agak lega jugak la bile dia dah ada tu... 




tah bile la mr zuar amik video ni pun xtau.. mmg x sedar lgsung.... ishh buat keja bahaya tul lah mr zuar ni...






peace yo....!!!! 
dlm mood x berapa baik sbb kena drive sendiri....  tpi bile nmpk HENPON trus senyum nmpak gigi....




close up sikit......   
auni kt sebelah tu duk perati je.... dlm hati dia pe la mama aku ni... nmpk henpon terus meroyan...




Alhamdulillah selamat jgk smpai kg.... zikry & auni separuh dari perjalanan dah tido.... cuma dlm 10minit nak smpai tu auni dah mula merengek.... lama sgt duk dlm car seat tu kot.....



* sebelum gerak tu dah siap2 susukan auni... sebenarnya ada bwk sebotol stok susu.. kalau2 laa jem & lmbat smpai n aku x dpt nak susukan dia.... (mama nya ni sgt2 sygkan stok2 susu yg ada... klo auni ada dpan mata mmg x akan digunakan.... )



No comments:

Create your own banner at mybannermaker.com!